 |
|
|
Polityka jakości
ISO 9001:2000
Podstawowym celem firmy A... B... E... S... jest dostarczanie wyrobów spełniających wymagania i zaspokajających potrzeby naszych Klientów, mając na uwadze ich pełne usatysfakcjonowanie, tak aby przyczyniało się ono do poszerzania współpracy, a przez to rozwoju i umacniania pozycji naszej firmy.
Cel ten chcemy osiągnąć przez:
- Badanie potrzeb naszych obecnych i potencjalnych klientów;
- Konsekwentne spełnianie wymagań klienta;
- Ciągłe doskonalenie skuteczności systemu zarządzania jakością;
- Określanie celów jakości dla procesów, ich bieżące monitorowanie oraz weryfikację realizacji podczas
przeglądu zarządzania;
- Zespołowe rozwiązywanie problemów i analizowanie przyczyn powstawania nieprawidłowości, jak i podejmowanie
działań korygujących i zapobiegających ich powstaniu;
- Współpracę z dostawcami i wspólne dążenie do zapewnienia wysokiej jakości wyrobów i usług,
w obopólnym interesie;
Kierownictwo firmy A... B... E... S... zapewnia, że Polityka Jakości jest zrozumiała i wdrożona oraz, że są przeznaczone środki do jej realizacji tak, aby osiągnąć wyznaczone cele.
Adekwatność Polityki Jakości i Systemu Jakości jest utrzymywana poprzez stosowanie okresowych przeglądów oraz planowanie stosownych działań.
Właściciel firmy
Ryszard Cieślicki
Warszawa, sierpień 2004
|
|
|