Polityka jakości

ISO 9001:2000


Podstawowym celem firmy A... B... E... S... jest dostarczanie wyrobów spełniających wymagania i zaspokajających potrzeby naszych Klientów, mając na uwadze ich pełne usatysfakcjonowanie, tak aby przyczyniało się ono do poszerzania współpracy, a przez to rozwoju i umacniania pozycji naszej firmy.


Cel ten chcemy osiągnąć przez:

  • Badanie potrzeb naszych obecnych i potencjalnych klientów;
  • Konsekwentne spełnianie wymagań klienta;
  • Ciągłe doskonalenie skuteczności systemu zarządzania jakością;
  • Określanie celów jakości dla procesów, ich bieżące monitorowanie oraz weryfikację realizacji podczas przeglądu zarządzania;
  • Zespołowe rozwiązywanie problemów i analizowanie przyczyn powstawania nieprawidłowości, jak i podejmowanie działań korygujących i zapobiegających ich powstaniu;
  • Współpracę z dostawcami i wspólne dążenie do zapewnienia wysokiej jakości wyrobów i usług, w obopólnym interesie;

Kierownictwo firmy A... B... E... S... zapewnia, że Polityka Jakości jest zrozumiała i wdrożona oraz, że są przeznaczone środki do jej realizacji tak, aby osiągnąć wyznaczone cele. Adekwatność Polityki Jakości i Systemu Jakości jest utrzymywana poprzez stosowanie okresowych przeglądów oraz planowanie stosownych działań.



Właściciel firmy
Ryszard Cieślicki

Warszawa, sierpień 2004